Siły hamowania dwóch modeli standardowych, F1-2N i F3-3N wynoszą odpowiednio 4480 [N] i 11620 [N] dla powietrza i 5250 [N] oraz 10400 [N] dla pracy w trybie awaryjnym. Aby zwolnić hamulec, wymagane jest ciśnienie powietrza nie większe niż 6 [bar].
Hamulec może być zainstalowany w dowolnej pozycji, ponieważ ma układ wyrównywania dźwigni i układ wyrównywania okładzin. Zacisk żeliwny SG jest skonstruowany tak, aby wytrzymał naprężenia mechaniczne i termiczne generowane zgodnie z zadowalającymi współczynnikami bezpieczeństwa. Okładziny można wyregulować tak, aby powierzchnie tarcia chwytały tarczę hamulcową we wszystkich punktach.

G-DUAL  Zalety

KARTA KATALOGOWA

  • Siła hamowania F:
    G3-3N:
    – uruchamiane powietrzem 11620 N przy 6 barach
    – sprężyna zastosowana 10400 N
    G1-2N:
    – uruchamiane powietrzem 4460 N przy 6 barach
    – zastosowano sprężynę 5250 N
  • Dynamiczny moment obrotowy:
    = F • (promień dysku wm – 0,062) = Nm
  • Maksymalne zużycie całkowite:10 mm
  • Grubość nowej okładziny:8 mm
  • Ciągła pojemność cieplna Qc:14 kW
  • Minimalne ciśnienie uwalniania:5 barów (zastosowano sprężynę)
    Podane wartości momentu obrotowego uzyskuje się za pomocą:
    n. 8 sprężyn
  • Wykres pokazuje zmianę momentu obrotowego dla każdego milimetra zużycia okładzin
  • Wyreguluj zgodnie, aby uzyskać prawidłową wartość momentu obrotowego