Siły hamowania dwóch standardowych modeli, A1-2N i A3-3N, wynoszą 4820 [N] i 12490 [N] dla uruchamianych powietrzem i 5500 [N] i 10970 [N] dla bezpiecznych operacji, odpowiednio. Aby zwolnić hamulec, wymagane jest ciśnienie powietrza nie większe niż 6 [bar]. Hamulec może być zainstalowany w dowolnej pozycji, ponieważ ma układ wyrównywania dźwigni i układ wyrównywania okładzin. Zacisk żeliwny SG jest skonstruowany tak, aby wytrzymał naprężenia mechaniczne i termiczne generowane zgodnie z zadowalającymi współczynnikami bezpieczeństwa.
Okładziny można wyregulować tak, aby powierzchnie tarcia chwytały tarczę hamulcową we wszystkich punktach.
A-DUAL |
Zalety |
|
KARTA KATALOGOWA
|
- Siła hamowania F:
A3-3N:
– uruchamiane powietrzem 12490 N przy 6 barach
– zastosowano sprężynę 10970 N
A1-2N:
– uruchamiane powietrzem 4820 N przy 6 barach
– sprężyna zastosowana 5500 N
- Dynamiczny moment obrotowy:
= F • (promień dysku wm – 0,03) = Nm
- Maksymalne zużycie całkowite:16 mm
- Grubość nowej okładziny:16 mm
- Ciągła pojemność cieplna Qc:1,7 kW
- Ciągła pojemność cieplna dla podwójnej nakładki Qc:2,7 kW
- Minimalne ciśnienie uwalniania:
5 barów (zastosowano sprężynę)
- Podane wartości momentu obrotowego uzyskuje się za pomocą:
n. 8 sprężyn (zastosowano sprężynę)
- Torque proporcjonalnie mniej są osiągalne z:
n. 6-4-2 sprężyny
- Wykres pokazuje zmianę momentu obrotowego dla każdego milimetra zużycia okładzin
Wyreguluj zgodnie, aby uzyskać prawidłową wartość momentu obrotowego
|
|