Siły hamowania dwóch standardowych modeli, A1-2N i A3-3N, wynoszą 4820 [N] i 12490 [N] dla uruchamianych powietrzem i 5500 [N] i 10970 [N] dla bezpiecznych operacji, odpowiednio. Aby zwolnić hamulec, wymagane jest ciśnienie powietrza nie większe niż 6 [bar]. Hamulec może być zainstalowany w dowolnej pozycji, ponieważ ma układ wyrównywania dźwigni i układ wyrównywania okładzin. Zacisk żeliwny SG jest skonstruowany tak, aby wytrzymał naprężenia mechaniczne i termiczne generowane zgodnie z zadowalającymi współczynnikami bezpieczeństwa.
Okładziny można wyregulować tak, aby powierzchnie tarcia chwytały tarczę hamulcową we wszystkich punktach.

A-DUAL  Zalety

KARTA KATALOGOWA

  • Siła hamowania F:
    A3-3N:
    – uruchamiane powietrzem 12490 N przy 6 barach
    – zastosowano sprężynę 10970 N
    A1-2N:
    – uruchamiane powietrzem 4820 N przy 6 barach
    – sprężyna zastosowana 5500 N
  • Dynamiczny moment obrotowy:
    = F • (promień dysku wm – 0,03) = Nm
  • Maksymalne zużycie całkowite:16 mm
  • Grubość nowej okładziny:16 mm
  • Ciągła pojemność cieplna Qc:1,7 kW
  • Ciągła pojemność cieplna dla podwójnej nakładki Qc:2,7 kW
  • Minimalne ciśnienie uwalniania:
    5 barów (zastosowano sprężynę)
  • Podane wartości momentu obrotowego uzyskuje się za pomocą:
    n. 8 sprężyn (zastosowano sprężynę)
  • Torque proporcjonalnie mniej są osiągalne z:
    n. 6-4-2 sprężyny
  • Wykres pokazuje zmianę momentu obrotowego dla każdego milimetra zużycia okładzin
    Wyreguluj zgodnie, aby uzyskać prawidłową wartość momentu obrotowego