Siły hamowania dwóch modeli standardowych, F1-2N i F3-3N wynoszą odpowiednio 4480 [N] i 11620 [N] dla powietrza i 5250 [N] oraz 10400 [N] dla pracy w trybie awaryjnym. Aby zwolnić hamulec, wymagane jest ciśnienie powietrza nie większe niż 6 [bar].
Hamulec może być zainstalowany w dowolnej pozycji, ponieważ ma układ wyrównywania dźwigni i układ wyrównywania okładzin. Zacisk żeliwny SG jest skonstruowany tak, aby wytrzymał naprężenia mechaniczne i termiczne generowane zgodnie z zadowalającymi współczynnikami bezpieczeństwa. Okładziny można wyregulować tak, aby powierzchnie tarcia chwytały tarczę hamulcową we wszystkich punktach.
F-DUAL |
Zalety |
|
KARTA KATALOGOWA
|
- Siła hamowania F:
F3-3N:
– uruchamiane powietrzem 11620 N przy 6 barach
– sprężyna zastosowana 10400 N
F1-2N:
– uruchamiane powietrzem 4480 N przy 6 barach
– zastosowano sprężynę 5250 N
- Dynamiczny moment obrotowy:
= F • (promień dysku wm – 0,033) = Nm
- Maksymalne zużycie całkowite:12 mm
- Grubość nowej okładziny:11 mm
- Ciągła pojemność cieplna Qc:3,4 kW
- Minimalne ciśnienie uwalniania:
5 barów (zastosowano sprężynę)
- Podane wartości momentu obrotowego uzyskuje się za pomocą:
n. 8 sprężyn (zastosowano sprężynę)
- Wykres pokazuje zmianę momentu obrotowego dla każdego milimetra zużycia okładzin
- Wyreguluj zgodnie, aby uzyskać prawidłową wartość momentu obrotowego
|
|